vienintelis toks audriaus „Scirocco“: tinka ir parodoms, ir „drago“ trasai

Ryškiai raudonas „Volkswagen Scirocco“ ne vienam vyresnės kartos „traukos“ lenktynių žiūrovui primena jaunystę. Ir retas kuris susimąsto, kad išpuoselėtas modelis čia ne šiaip pastovėti, o rimtai pasivaržyti. Audrius Matulis, „Scirocco“ savininkas, pasakoja, kad „dragui“ tokį modelį pasirinko dėl automobilio šarmo.

„Įsėdęs į jį jautiesi visai kitaip: yra ir malonumo, ir baimės, ir adrenalino jausmas“, – pasakoja jis ir pripažįsta, kad į istorinius pretenduojančiame automobilyje modifikuota beveik viskas.

Po „Scirocco“ kapotu – kitas variklis, kuris sustiprintas, padidintas jo našumas, sumontuotas turbokompresorius, našesni degalų purkštukai ir efektyvesnis degalų siurblys, pagaminta kita išmetimo sistema, didesnės prispaudžiamosios jėgos sankaba, pritaikyta kita pavarų dėžė, visos guminės važiuoklės dalys pakeistos į poliuretatines, o priekinė ir galinė ašys surištos tarpusavyje, sumontuoti didesnio diametro stabdžiai, sudėti reguliuojamo aukščio amortizatoriai ir sumontuoti „draginiai“ saugos lankai.

Vaikinas pasakoja, kad sunkiausia dirbant su šiuo projektu buvo tai, kad modeliui nieko nėra tinkamo iš karto – absoliučiai viską reikėjo pritaikyti, gaminti specialiai ir ieškoti sprendimų.

„Kai surinkome automobilį, išvažiavęs į trasą supratau, kad jis praktiškai nevaldomas. Teko atlikti daug važiuoklės modifikacijų, kad galėčiau jį suvaldyti, bet atsirado kitas niuansas – važiuojant 200 km/val. Darosi labai nejauku, kadangi pradedi jausti, kaip didėja tarpas tarp durų ir durų gumų, ir į vidų pradeda pūsti vėjas“, – juokiasi A. Matulis, prisipažinęs, kad būtent šis dalykas paskatino sumontuoti saugos lankus.

Dar viena nemalonia staigmena ir pamoka tapo situacija, kai įveikęs ketvirtį mylios, 402 metrus, automobilis lėkė 196 km/val. greičiu ir reikėjo stabdyti, kad po 400 metrų stabdymui skirtos atkarpos būtų galima įsukti į techninę zoną.

„Tada supratau, kad automobilyje visiškai nėra stabdžių“, – prisimena jis ir priduria, kad kol kas ypač gerais rezultatais „drage“, nors ir ketvirtį mylios įveikia per 13,2 sek., dar džiaugtis negali: – Viskas tik testavimo lygmenyje ir dar labai daug kur reikia tobulėti.“

Planai – ambicingi. Pirmiausia, sako A. Matulis, norėtųsi įvažiuoti į varžybų klasės laiko limitą – 12,5 sek. Be to, norisi ir perprasti automobilį, o tuomet – dar padidinti variklio galią.

„Šiuo metu „Scirocco“ turi 350 AG ir 416 Nm, o sveria 1030 kg. Norėtųsi, kad variklio galia siektų daugiau nei 400 AG“, – prisipažįsta jis.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s