Neeilinis BMW E90: Antro tokio greito europoje nerasite

Smuktelėjusios kainos BMW E90 pavertė vienu dažniausiai Lietuvos keliuose matomų modelių, tačiau apie Kazio Povilionio BMW tikrai negalima pasakyti „dar vienas“. Jis pasakoja, kad įsigijęs automobilį nė minties neturėjo, kad juo važiuos „drage“. Tačiau pabandęs taip susižavėjo, kad, neslepia, jau penkerius metus ramiai dėl to nemiega.

Pasakodamas apie modifikacijas pašnekovas neslėpė, kad išbandė labai daug ką, pasiteisino ne viskas. Visgi dabar BMW variklis sustiprintas, visiškai pakeistos įsiurbimo ir išmetimo sistemos, sumontuota viena didelė turbina, degalų sistema gali važiuoti etanoliu, pritaikyta naujesnio automatinė modelio pavarų dėžė ir pan., be to, sumontuoti ir saugos lankai.

K. Povilionis pasakoja, kad konstruojant BMW E90 teko nemažai pavargti tais atvejais, kai prireikdavo unikalių, specialiai jam pagamintų, dalių, neretai konsultuotis teko ir su užsienio specialistais. Pavyzdžiui, automobilio variklio kompiuterį trejus metus programavo žmogus iš JAV, kurio pašnekovas nė karto nebuvo matęs gyvai. Pirmąsyk „drage“ išbandęs sukonstruotą automobilį, prisimena K. Povilionis, jis labiausiai džiaugėsi tuo, kad daugybė standartinių BMW mazgų atlaiko kone dvigubai išaugusią variklio galią.

„Šiai dienai geriausias rezultatas – 10,54 sek. Tai vienas greičiausių automobilių, varomų N54 variklio, pasaulyje. Greitesnių konkurentų Europoje man nepavyko rasti“, – džiaugiasi pašnekovas.

Kalbėdamas apie ateitį jis neslepia, kad labiausiai norėtų stabiliai važiuoti ketvirtį mylios per 9 sek. O kas toliau, išduoda K. Povilionis, paaiškės ateityje, mat, viena vertus, jis galėtų didinti turimo modelio galią, kita vertus, norisi imtis ir naujo projekto.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s